Het gaat erg goed met Kassie... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Het gaat erg goed met Kassie... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Het gaat erg goed met Kassie...

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

15 Maart 2012 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

Dank je wel voor het meeleven met Kassie! De zalf die we gebruikte en de gebeden helpen heel goed. We hebben van een vriend een srtip antibiotica gekregen, nu hoeven we maar een halve dosis bij te kopen om de kuur af te maken. Dit is niet duur en ik ga het morgen halen.

Onze brood dag op woensdag loopt zo goed dat we bijna geen soep genoeg hadden. We hebben alle blikjes soup die we konden vinden toegevoegd en water) Overal stonden auto's geparkeerd. Wat een mooi iets om zoveel mensen bij elkaar elkaar te zien.
Een meisje van zestien met een zwaar vereleden hebben we een grote teddie beer gegeven, Je had haar gezicht moeten zien...

Morgen is het pastors dag op de school van de jongens. Ik ben hier ook voor uitgenodigd zowel als alle andere voorgangers uit de omgeving.

Morgen avond gaan we zwemmen met de jeugd van het reservaat. Iedereen ziet er naar uit. Willen jullie mee bidden voor veiligheid en een goede sfeer onder de jeugd?

We zoeken nog steeds mensen die eind April ons willen vertegenwordigen op de zendingsdient in LWG Rotterdam.
We kunnen er helaas niet zelf zijn.

Veel zegen in Nederland! :-)

Verslag uit: Canada, Ottawa

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.