Praise report - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Praise report - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Praise report

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

13 Augustus 2011 | Canada, Ottawa

Lieve mensen,
Vanuit het warme Britisch Colombia even een berichtje over wat er deze zomer allemaal is gebeurt.
Gister hebben we de jeugd rally afgesloten. Wat een boeiende tijd. De hele kerk was gevuld met native teenagers die verliefd zijn op Jezus. We hebben twee geweldige opwekkings diensten gehad waar een native jonge vrouw haar hart aan Jesus gaf... dat is de derde bekeering in drie weken! Prijs de heer.

21 augustus hebben we weer een doopdienst. Laten we bidden dat ook de drie nieuwe scheppingen zich laten dopen.

Voor de jongens hebben we een klein bootje kunnen kopen, we hebben al zoveel plezier gehad! De komende twee weken neem ik eventjes een beetje vakantie en kunnen we hopelijk kleine uitstapjes maken. We bidden voor: de emigratie papieren, nieuwe visies voor September en onze trip naar Holland met de Tribe of Judah (mei 2012)
Vele hebben totaal geen geld voor de ticked en zodoende gaan we opnieuw leren uitstappen in geloof.Heerlijk!

Zegen!

Marco

• 14 Augustus 2011 - 07:52

Jenny:

Van deze berichten gaat mijn hart sneller kloppen GOD is GOED
    Eeen hele fijne tijd met je gezin liefs

Verslag uit: Canada, Ottawa

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.