Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen.
Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2.
We staan op het punt om op het reservaat tussen de indianen te gaan wonen.

16 Januari 2010

Naar Nederland op 25 Januari

07 Januari 2010

Marco en Matthias naar Nederland

23 December 2009

Gezegende kerstdagen.

08 December 2009

Update van een leven op het reservaat ...

29 November 2009

Op naar december
Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.