Zwijn griep - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Zwijn griep - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Zwijn griep

Door: Marco Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

19 September 2009 | Canada, Ottawa

Hallo lieve mensen,

Hopelijk is de niewsbrief bij de meeste in de bus gevallen.
Het nieuwe seizoen komt hier langzaam opgang.

De zwijn griep neemt hier steeds grotere vormen aan. Ons reservaat is gelukkig vrij, maar een aantal reservaten hebben als velen gevallen. De overheid heeft inplaats van medicijnen, body bags gestuurd. Gelukkig hebben de vele protesten hierover in een openlijk excuus geresulteerd. Laten bidden voor bescherming.
De onhygienische en overbevolke huizen zijn een groot gevaar voor een epidemie zoals op de andere reservaten.
De samenleving zal dan ook elk indiaans persoon dat hoest gaan mijden.

Gister avond heb ik de film 'Left Behind' gedraaid voor de jeugd. We leven in een tijd dat we de tekenen van de tijd serieus moeten nemen.
Volgende week gaan we de tweede helft kijken en hebben we een tijd van discussie over de wederkomst.

Vanaf vorige week is er een jong gezin uit Dallas, Texas gekomen om ons versterken.
Houdt deze mensen aub in gebed, net zoals de andere mensen die met ons meewerken.

Prijs De Heer dat Hij, Jehova Jireh, God de voorziener, gaat voorzien in de reparatie van mijn bumper, waar gisteren iemand tegen aangereden is.

Dank jullie wel voor betrokkenheid.

Marco en Marco

• 20 September 2009 - 11:08

Jenny:

I will keep you guys in prayer for protection from the swine flu.
    Good to know that you guys have help from your cousin.
    Blessings.

• 21 September 2009 - 06:00

Henk En Ellen:

Wat schandalig van de regering! Bidt ook voor hen! De nieuwsbrief is inderdaad in de bus gevallen. Fijn om zo op de hoogte te blijven!

Wij wensen jullie God zegen! Dat zeggen veel mensen, maar wat is dat eigenlijk?

Gods zegen is dat God je de mogelijkheid geeft om voorspoedig te zijn! Hij opent deuren, brengt mensen op je pad etc! Dat is Gods zegen. Het huis wat jullie hebben kunnen kopen is het gevolg van deze zegen! God is goed! Halleluja!

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.