Marco en Matthias naar Nederland - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Marco en Matthias naar Nederland - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Marco en Matthias naar Nederland

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

07 Januari 2010 | Canada, Ottawa

Hallo lieve vrienden,


DE BESTE WENSEN VOOR 2010 !!!
Zou het dan echt gaan gebeuren ...?
We hebben al 1400 dollar van de 2400 dollar voor de ticket bij elkaar. Nog 700 euro en dan komen we naar Nederland.
Jullie kunnen nu al naar LWG 010-423 1354 bellen om mij in te boeken voor een spreekbeurt.
Als er iemand is die wil bijdragen aan mijn tickets email mij dan graag op marcofaasse@telus.net.

Ok, dat was de reklame, nu het nieuws!

Vanaf morgen heb ik mijn eigen kantoor ruimte in nieuwe jeugd centrum op het reservaat. Het is voor het eerst dat jeugd pastor een eigen kantoor krijgt om met de jeugd van het resrvaat te mogen werken. Prijs de Heer!

We zijn dit jaar met bidden en vasten voor 40 dagen begonnen. We hebben een groep van 11 mensen die hier aan mee doen. Voor hen vertaal ik de devotie van Levend Woord Gorichem in het engels. Heel veel werk, maar we erg leezam voor mij persoonlijk.

Tim gaat volgende maand zijn examens in. Hij is in november 17 geworden.
Hij doet enorm zijn best op school. We zijn zo trots op hem.

Matthias zit op een middle school. Ook voor hem wordt het steeds zwaarder, maar hij werk erg hard.

Ruben is van school veranderd en zit nu vlak bij ons huis op school. Hij kan in principe lopen.

A.s. Maandag ga ik weer met het ontbijd programma voor de school kinderen beginnen.

zie:http://www.tsawout.com/index.php?option=com_content&view=article&id=252:breakfast-program-starts-january-11&catid=126:community-news&Itemid=196

Ze hebben het zelfs voor me op de website van het reservaat gezet.
Laten we bidden dat veel kinderen de liefde van de Here Jezus zullen ervaren.

Zegen,

Tot de volgende JOHO,

Marco
























  • 08 Januari 2010 - 09:00

    Henk En Ellen:

    We verheugen ons op jullie komst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 116988

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: