Update van een leven op het reservaat ... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Update van een leven op het reservaat ... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Update van een leven op het reservaat ...

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

08 December 2009 | Canada, Ottawa

Hallo Allemaal,

Kerst in Canada is echt prachtig. De grote huizen hier zijn helemaal versierd.Kosten nog moeite word gespaard.
Op het reservaat gaat het leven gewoon door. Dit weekend is er weer een huis afgebrand en de week daarvoor een is er een tienermeisje omgekomen in een ongeluk met een minivan die zij bestuurde om 2 uur snachts.

Op 20 December hebben wij weer ons jaarlijkse kers diner met de kerk. We verwachten weer veel bezoekers.

Het verzoek om voedselhulp neemt ook ineens erg toe. Zelf hebben we op dit moment ook niet veel mogelijkheden om te helpen. De voedselbanken maken overuren. Gelukkig hebben we een krachtig wapen...Gebed!

Ons bezoek aan Holland hebben we terug in de handen van de Heer gelegd. We hebben op dit moment nog geen ticket. (gebedspunt)

Geestlijk gaat het erg goed met ons. We merken dat we weer meer naar God toe groeien. De honger naar zijn Woord neemt toe. Hij is zo goed, zijn liefde is zo groot!

Op 13 december hoop ik weer te mogen delen in de 'Nederlande Kerk' Eigenlijk heten ze Christian Reformed, maar er zijn bijna allemaal Nederlandse mensen die daar samenkomen.Vandaar dat ik ze per ongeluk steeds Nederlands noem. De kontacten met deze gemeente zijn enorm warm en hartelijk. Echt een Hele zegen !!!

Bedankt voor al jullie gebeden voor ons reservaat, voor ons werk, en voor ons gezin.

+++ Weten jullie dat ons reservaat ook op Google Earth met streetvieuw te zien is ? +++

In Zijn liefde verbonden,

Marco en Margreet + Kids en Hond.

• 09 December 2009 - 08:54

Henk En Ellen:

Jullie zijn een enorme zegen voor de mensen daar. Wij danken God voor mensen zoals jullie!

Hartelijke groeten en we blijven voor jullie bidden!

• 10 December 2009 - 09:57

Nel Warner :

Lieve luitjes heerlijk weer wat van jullie te horen, hier alles oke, we wensen jullie heel veel zegen vooral ook met de voorbereidingen voor de kerst actie, ik bid jullie toe dat God zal voor zien in eten en drinken ook voor deze mensen die jullie uitnodigen dat ZIJN grootheid gezien mag worden. gr en een knuffel van ons, Nel

• 11 December 2009 - 12:18

Jedidja:

een dikke zegen voor jullie en een hele fijne kerst

groetjes van uit India
    jedidja

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.