Naar Nederland op 25 Januari - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Naar Nederland op 25 Januari - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Naar Nederland op 25 Januari

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

16 Januari 2010 | Canada, Ottawa

Ons gebeden zijn verhoord. De tickets zijn geboekt voor 25 januari. Dank jullie wel voor all de hulp die we van jullie hebben gekregen.

Het komt nu wel heel dicht bij. we hebben maar een weekje om alles in te pakken en voorbereiden. We zullen vrijwilligers moeten zoeken zodat het werk hier in Canada gewoon kan doorgaan. Wow, wat zal ik Margreet, Tim en Ruben en het reservaat missen!

Maandag krijg ik mijn kantoor op het reservaat. Het zal een hele verandering geven dat ik nu een eigen plekje krijg.
Veel van de werken die we doen kunnen we nu nog beter plannen en strategien uitwerken om het reservaat nog beter te dienen met God liefde.

Het is nu mijn zevende dag dat ik vast en ik voel me zeer goed. Ik voel me verfrist en krachtig. Blijf aub mee bidden voor een krachtige boodschap voor Nederland.

Veel plaatsen waar ik zou spreken zijn afgevallen doordat ik niet zeker wist dat ik mijn ticket kon betalen.
Ik hou me gewoon aan de geplande data. We zijn benieuwd wat God hierin gaat doen!

We bidden voor nieuw deuren en nieuwe contacten. We zoeken naar mensen die in Nederland een thuisfront voor ons willen vormen. Broeders en zusters die op de bres willen staan voor de indianen op het Tsawout reservaat en daarbuiten.

Als je me wilt zien of horen spreken email dan naar marcofaasse@telus.net, of bel met LWG Rotterdam 010-423 13 54.

Ik zie er naar uit jullie weer te zien!!


Prijs de Heer!

Marco





  • 17 Januari 2010 - 18:31

    Henk En Ellen:

    God eert je gebed en vasten en zal je overvloedig zegenen in Nederland!

  • 29 Januari 2010 - 09:39

    Ludia:

    Marco,

    Ik heb je in korte tijd 2 keer achter elkaar kunnen horen spreken. 27 januari viel je bij ons binnen om je tas en jas op te halen die bij ons aan tafel was terwijl wij vrouwen kring hadden. Je heb een beetje van ons samenzijn met de heer kunnen meemaken terwijl Elly op de mandoliene speelde en heb ons gefilmd. Ook heb je ons kunnen vertellen hoe je in canada kwam en wat je allemaal doet. 28 jan heb ik weer kunnen horen naar je getuigenissen in de kring van Henk. Geweldig wat GOD allemaal in jou en je gezin doet. Ik wil je bemoedigen.Als GOD wat met ons begint, begint HIJ het goed en eindigt HIJ het ook goed. GOD gaat jou Sterker en Sterker maken dat jij en je Gezin dat wat Hij in jullie geplant heeft ten uitvoer laten brengen. Dat de indianen zullen groeien en bloeien in Christus Jezus en alles wat ze gemist hebben Dubbel en Dubbel terug zullen
    ontvangen. God is een
    God die voorziet, en
    Hij houd van ons. Hij wil dat wij het goed hebben. ZIJN liefde, vreugde, Blijdschap,wijsheid dat
    in jullie is zullen jullie uitstralen en geven aan een ieder en ZIJN bescherming zal op jullie zijn waar jullie ook gaan. Elke kwade invloed dat op jullie weg komt zal hij weghalen in de NAAM VAN JEZUS. AMEN!!!

    GOD ZAL JULLIE OVERVLOEDIG ZEGENEN!!!Groetjes
    Lucia


  • 05 Februari 2010 - 17:58

    Arjan En Henrike:

    Lieve Marco,Matthias(en rest van de fam Faasse)

    Afgelopen maandag was je bij ons op kring, en genoten we intens van je nederige houding, en de pure liefde uit God waarmee je ons inzage gaf over het volk van God wat jouw hart gestolen heeft en waar je zoveel liefde voor mag koesteren.Zalig zijn de nederige van hart want van hen is het Koninkrijk der Hemelen. We danken God dat Hij jouw als pen in Zijn Scheppende hand genomen heeft om in the Natives Zijn liefde te schrijven en deze weg van echt puur en nederig dienen veracht durven worden/bespot en geslagen om daarna op te mogen staan als man Gods en de liefde glorieus te laten overwinnen!We bidden jouw van harte Zijn kracht, liefde nabijheid en inzicht toe samen met wie je toebehoren, wees gezegend om tot zegen te zijn! In Hem verbonden, zegen en lieve groet, Arjan en Henrike Reijm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 116983

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: