Einde van de zomer - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Einde van de zomer - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Einde van de zomer

Door: Marco Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

07 September 2009 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

De zomer is weer voor bij. Tjonge wat duurt dat lang zeg, acht weken.
We hebben vanavond alle nieuwsbrieven weer zitten schrijven. het zijn er 69 geworden.

Als u niet op de lijst staat stuur mij dan even een emailtje:

marcofaasse@telus.net

We zullen u ook dit jaar weer op de hoogte houden van onze belevenissen onder de First Nations bevoling van Canada, voornamelijk vanuit het Tsawout reservaat.

Bedankt voor jullie gebeden en bemoedigingen deze zomer.

Gods zegen,

Marco en Margreet

• 08 September 2009 - 05:38

Henk En Ellen:

Het is mooi om je zo op de foto te zien zitten. Lekker aan het werk voor de Here! Er is niets mooiers dan dat. Ook is het net, alsof je vlakbij bent. Toch is het lastig om 'even' koffie te komen drinken, maar wie weet komen we ooit die kant op. Veel zegen in het nieuwe seizoen. Het zal het beste seizoen worden tot nu toe! Ik proclameer dat in Jezus naam!

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.