Marco's moeder in Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Marco's moeder in Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Marco's moeder in Canada

Door: Ria Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

27 Juli 2009 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

Eindelijk na 4 jaar heb ik zelf het werk van Marco in Canada kunnen aanschouwen. En heb enorme bewondering voor hem. Hij wordt hier op handen gedragen en was goed voor mij om dat te zien. Hij is hier voor iedereen een grote steun en toeverlaat. Ben heel warm ontvangen door alle Natives, heb met hen mogen eten en drinken, heb zelfs cadeaus gekregen. Heb ook de kerkdiensten meegemaakt, wat heel bijzonder was. Was trots op mijn zoon, zoals hij predikte. Heb een Nederlandse dag meegemaakt met alle kinderen van het reservaat, heb gezien hoe blij ze daarmee waren. Dus kort gezegd, ik heb van alles genoten en het heeft een diepe indruk op me achter gelaten.
Heb ook een heel warm logeeradres gehad, bij Corrinne en Bert Zantingh. Zoals zij mij verwend hebben was enorm.
Zag er tegen op, om bij voor mij vreemde mensen te logeren, maar bij de eerste ontmoeting, zijn het geen vreemde meer, het was net of ik hen al heel lang kende.
Marco en Margreet hebben mij ook de omgeving laten zien en Canada is een prachtig land.
Er hangt een ontspannen sfeer. Ben ook zeker van plan om volgend jaar, indien mogelijk, weer terug te keren.

Ria Faasse.

  • 28 Juli 2009 - 07:03

    Henk En Ellen:

    Wat geweldig om te lezen! We zijn de Heer dankbaar dat u zelf mocht ervaren wat het is om daar te zijn. Wij zijn ook heel trots op Marco en Margreet en de kinderen!

  • 28 Juli 2009 - 08:28

    Henk Hempenius:

    Geweldig dat marco's moeder dit heeft mogen ervaren.En Marco, jij bent als een vader voor de jouw toe vertrouwde jongeren.God gebruikt je op een geweldige wijze.
    Zegen en groet uit Rotterdam, Henk.

  • 28 Juli 2009 - 09:42

    Nel Warner:

    Hallo,lieve luitjes , wat heerlijk zo te genieten met je moeder. ik kan me dat ook goed voorstellen, ik zou als moeder ook graag zien hoe en waar mijn kinderen wonen en leven. al ben ik niet jullie moeder ik zou ook best even om het hoekje willen kijken. en ook op bezoek gaan bij die mooie mensen, nou lievers wie weet gebeurd dat nog wel eens,tot ziens en heel veel zegen. Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 117002

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: