Zomer in Britisch Colombia - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Zomer in Britisch Colombia - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Zomer in Britisch Colombia

Door: Marco Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

14 Juni 2009 | Canada, Ottawa

Hallo Allemaal,

Het is hier weer lekker heet aan het worden. mijn huid is als die van een garnaal, de natuur is geweldig mooi. Alles is groen, de oceaan is helder blauw...Wat een Schepping!

Mijn moeder die op 14 juli naar ons toe komt heeft me foto ruimte cadeau gedaan. ik kan nu weer 100 foto´s plaatsen. Ik zal er gelijk een paar onder dit bericht plakken.

Vandaag heb ik een zondagsschool les gedaan over zelfbeheersing. Dit als onderdeel van een van de schatten uit Gal. 5 voor in de schatkist.
We hebben veel hulp van zuid Korea studenten. Dat is ook wel nodig want we hadden wee meer dan 20 kinderen van het reservaat deze morgen.

Begin Juli komt er een team van vrijwilligers uit Vancouver BC om een zomerkamp voor de jeugd te doen.

Vergeet niet om ons ook weer jullie vakantie kiekjes te sturen !!!

Wij hebben weer heel activiteiten deze zomer... houd de email in de gaten !!

Bedankt Allen die hard werken om al onze documenten voor de emigratie bij elkaar te krijgen!

Liefs, Margreet en Marco




  • 15 Juni 2009 - 08:28

    Henk En Ellen:

    Wat leuk om weer een impressie te krijgen van jullie werk. We hebben diep respect voor jullie!

    Doe iedereen de hartelijke groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 116985

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: