Verkeizingen, Tims rijbewijs en weer verhuizen. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Verkeizingen, Tims rijbewijs en weer verhuizen. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Verkeizingen, Tims rijbewijs en weer verhuizen.

Door: Marco Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

25 Juni 2009 | Canada, Ottawa

Hallo Nederland,

Bid alsjeblieft voor de verkiezingen die vandaag op het reservaat gehouden worden. Een verkeerde uitslag en ons werk hier kan in gevaar komen. Fijn te weten dat we in Zijn hand geborgen zijn!

Tim heeft zijn theorie gehaald en mag nu in een auto rijden zolang er een volwassene met een rijbewijs naast hem zit en er een L stikker op de auto zit.
Hij heeft zijn examen in èèn keer gehaald, we zijn zo trots op hem !!!

Per 1 juli gaan we naar ons definitieve huis verhuizen. Eindelijk !!! Joepie !!

*** Voor de gene die kunnen raden hoeveel keer we verhuist zijn in afgelopen 4 jaar sturen we een leuk presentje *** :-)

De foto bij dit bericht is van de kinderen die met ons mee zijn geweest naar de film UP. De kids waren zo´n getuigenis. Ze hebben zich perfect gedragen. Dit was 3 jaar geleden niet mogelijk.
Tip: Print de groepsfoto uit en neem deze lieve indiaanse kinderen mee in gebed !!

Liefs,

Marco en Margreet

• 26 Juni 2009 - 07:20

Henk Hempenius:

Gefeliciteerd Tim, geweldig in eenkeer je theori dat is knap.
    Heerlijk vooruitzicht een eigen huis te hebben en niet weer te hoeven verhuizen.
    We zullen zeker bidden voor de verkiezingen. Wel merk ik op dat jullie werk Gods werk is en Hij er over waakt.
    Liefs en zegen van uit een zonovergoten Rotterdam.

• 26 Juni 2009 - 07:57

Henk En Ellen:

Hallo Tim,

Van harte gefeliciteerd! Lekker sturen nu. Stoer hoor!

Volgens mij zijn jullie zeker 7 keer verhuist!

We blijven bidden! Ook voor de verkiezingen!

Zegen!

• 26 Juni 2009 - 11:01

Danny Au:

Hoi Marco, dat is een handige tip (HalloBuitenland.nl). Ben jij ook bekend met Skype? daar kan je ook heel goedkoop bellen naar vaste nummers. www.skype.com/intl/nl/
    Succes en Gods zegen toegewenst!

• 27 Juni 2009 - 07:56

Jenny:

Hi Marco/Margreet,
    I will continue to keep you guys in pray and the indian kids also.

• 29 Juni 2009 - 09:23

Jedidja:

ha marco en de rest van de fam,

Leuk weer wat van jullie te horen!
    Tim gefeliciteerd!! ik ben benieuwd wat jij er van bakt. ik ben namelijk 4 keer gezakt voor mijn rijbewijs. maarja, jij bent een man - dat zal vast schelen;)

alles goed verder met jullie??

mijn trip naar india gaat door - in oktober ga ik voor 7 mnd daarheen. spannend!!
    wanneer komen jullie naar nl? ik hoop jullie nog wel te zien hor!
    zegen en liefs
    jedidja

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.