Gewoon even een dag uit ons leven ... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Gewoon even een dag uit ons leven ... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Gewoon even een dag uit ons leven ...

Door: Marco Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

06 April 2009 | Canada, Ottawa

Hallo Lezers,

Vandaag voelde ik de behoefte om zomaar even een versagje te schrijven. Het was wel een hele bijzondere dag. Ik was namelijk uitgenodigd om met alle jeugd pastors uit de regio een dagje op een zeiljacht mee te maken. Vanmorgen om 10 uur stond ik gewapend met camera in de haven. Wat een joekel van een schip zeg. Ik denk dat we met wel 25 mensen aan boord waren.We zijn vanaf Victoria een stuk richting Port Angelus (USA) en weer terug gezeild. (Zie onder een paar foto`s en Facebook voor alle foto´s.)
Zonet ben ik even met Margreet, Ruben en Matthias is het park geweest. Er zat een enorm grote uil in de boom, vlak voor onze neus. Zoiets unieks heb ik nog nooit gezien.
Morgen ga ik weer naar het reservaat, vandaag ben ik natuurlijk weg geweest wat bijna niet voorkomt. Maar het was wel even fijn.

Vanavond was ik ook al thuis omdat we een probleem hebben met de stroom in het drop in gebouwtje.

Op dit moment legt Margreet de kinderen op bed ik hoor ze zingen..`In de Naam van Jezus, In de naam van Jezus, overwinnen wij` Wat een oneindige waarheid!

Allen een fijne voorbereiding op Pasen toegewenst. Een goede tijd van reflectie en bezinning. Het Kruis, Zijn bloed, wederopgestaan...allemaal voor ons !!!

Tot de volgende JohO.


  • 07 April 2009 - 06:42

    Henk En Ellen:

    Hallo lieve vrienden,

    Fijn te horen dat dit ook mogelijk is. Wat zul je een ontspannende dag hebben gehad. Heel fijn!

  • 07 April 2009 - 08:54

    Michel:

    Gaaf zeg Marco! Ik heb afgelopen zaterdag de marathon rotterdam gelopen in 3:56 uur! Was een mooi sfeertje

    groet en tot horens,

    Michel

  • 07 April 2009 - 15:27

    Henk En Martha Hempe:

    HYoi lieve vrienden,
    wat een beleving op zo'n boot.
    Ik heb het ook eens gedaan maar ben toen zeeziek geworden.Jullie ook heel gezegende Paasdagen toe gewenst en, roep het van de daken, Jezus leeft en wij met Hem.
    Groetjes uit Rotterdam, Martha en Henk.

  • 07 April 2009 - 19:37

    Jenny:

    Sounded and looked you had a great time on the ship.
    I wish you and your family a Happy Easter.
    jenny

  • 28 April 2009 - 14:27

    Selsa & Francis:

    GOD IS GOOD!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 116994

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: