geweldigen berichten uit Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu geweldigen berichten uit Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

geweldigen berichten uit Canada

Door: Marco Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

29 April 2009 | Canada, Ottawa

Hallo Allen,

Het is altijd fijn om goede berichten te sturen.Van uit Nederland hoor ik ook hele goede berichten. Gaaf!!!

Afgelopen zondag hebben 3 kinderen (11-12 jaar) hun hart aan De Here Jezus gegeven. Een van hun kwam trots naar me toe om te vertellen dat ze al tot aan de zondvloed in haar Bijbel heeft gelezen.

15-17 mei, ga ik met Tim en twee en twee native teenagers naar History Makers conferentie. Hier in Canada is dat heel groots op gezet. De twee teenagers krijgen hun bijbel als ze op de veerboot komen. Een van hun is afgelopen zaterdag in zijn eentje van het reservaat af naar een jeugddienst gegaan. Dit is zoo bijzonder !!!

Er zit weer positieve beweging in de emigratie papieren! Dankzij vrienden hebben we een advocaat gevonden die ons zou kunnen helpen om een vaste verblijfsvergunning te krijgen. Blijf aub Bidden !!

We vragen jullie ook te bidden voor de vele gezinnen die in alcohol en drug verwikkeld zijn.
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst naar de gevangenis geweest om iemand van het reservaat te bezoeken.

Dank jullie wel voor die gegene die al op de nieuwsbrief hebben gereageerd.
Dank jullie allen voor jullie betrokkenheid!

Liefs,

Marco en Margreet

• 30 April 2009 - 07:52

Henk En Ellen:

Jullie roeping komt rechtstreeks van de troon van God!
    Ga zo door!

• 30 April 2009 - 13:01

Selsa 7Francis:

Lieve Marco, Magreet
    Jezus zei wie Hem gezien heeft heeft de Vader gezien. Ook zo heeft de Heer jullie gezonden om Hem bekend te maken en zo te horen lukt het prima! Blijf lekker schijen mensen.\0/ hallelujah

• 01 Mei 2009 - 08:00

Jenny:

I will keep your family in prayer to get landed immigrant status Canada. Jesus is the door for us in such cases. Blessings

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.