Olympische Winterspelen 2010 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Olympische Winterspelen 2010 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Olympische Winterspelen 2010

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

29 Oktober 2009 | Canada, Ottawa

Hallo Lezers,

Nog 104 dagen tot aan de Olymische Winterspelen in Vancouver.

Het Olympische vuur wordt komt hier 10 minuten rijden vandaan aan en komt dicht bij ons reservaat langs. Ruben gaat met zijn klas naar de officie seremonie bij de parlements gebouwen in Victoria.

We verwachten dat ons rustige eiland zal veranderen in een grote drukte met veel internationale belangstelling.

Ik zou graag voor de spelen beginnen, voor een bezoek naar Nederland komen.

Mischien kunnen jullie al vast aan denken om een avond in je kerk of gemeente te organiseren. Het maakt me niet uit waar het in het land is, ik kom gewoon gezellig langs om over Gods geweldige werk hier onder de Native Bevolking te vertellen.

Ik zoek ook nog naar sponsors voor mijn tickets. Ik kom samen met mijn middelste zoon Matthias (12)

Voor alle sugesties of hulp kunnen jullie terecht bij mijn moeder of schoonouders. Voor boekingen kunnen jullie terecht bij de Levend Woord gemeente in Rotterdam.


Adres Levend Woord Gemeentecentrum
Randweg 26-28
3074 BN Rotterdam
Telefoon: 010-423 13 54
E-mail: info@lwg.nl
http://www.lwg.nl/


Groetjes en Zegen,

Marco en Margreet









  • 30 Oktober 2009 - 08:32

    Henk Hempenius.:

    Zal een leuke ervaring zijn denk ik al die Olympia drukte.
    Leuk dat je weer naar Hollend komt, ik neem aan dat je dan ook onze gemeente bezoekt.
    Liefs, groet en zegen voor de hele familie, Henk.

  • 30 Oktober 2009 - 08:52

    Henk En ELlen:

    Geweldig nieuws!

    Wellicht kunnen we nog opnames maken voor mijn televisieprogramma!
    Laat me weten in welke periode jullie in Nederland zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 117009

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: