Bent u klaar voor de winter ....? - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Bent u klaar voor de winter ....? - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Bent u klaar voor de winter ....?

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

11 Oktober 2009 | Canada, Ottawa

Wij hebben gisteren een hele mooie film gezien:

The Note http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=13538

Moet u zien !!!!

Gister hebben de jongens :

De bladeren op geharkt
BBQ schoon gemaakt
De auto gewassen en gestofzuigd
Gehoplen met lege blikjes wegbrengen en sorteren (was bijna een uur werk)
Alle bomen en planten terug gesnoeid
De kompost hoop verstevigd en netjes gemaakt

Kortom alles rond om de trailer is weer netjes en winter klaar.

Ook is er een electicien geweest om de stopcontacten te controleren. Gelukkig is er bijna niets onveilig, maar hij gaat wel 4 stopcontacten en een buitenlamp vervangen.
Donderdag gaan we vloerbedekking weg halen om een gat in de vloer te reparen,
Komende tijd worden alle kamers voorzien van nieuwe vloerbedekking (donatie!)
Onze trap en veranda wordt gerepareerd.

Wat en zegen allemaal !

Dank jullie voor de gebeden en steun.
En hulp met de voorbereiding voor de winter.

Marco en Margreet

• 11 Oktober 2009 - 20:34

Annick:

Hey luitjes,
    Gefeleciteerd met je nieuwe thuis! En jongens ... gaaf dat jullie zo handig en behulpzaam zijn voor jullie tuin etc... op te knappen! Jammer dat we het niet meer 'live kunnen zien nu maar we houden het nieuws bij.
    Veel liefs en groetjes van ons allebei.
    By the way : We hebben de film 'note' vorig jaar in de US al gezien. Keigoed! Goede aanbeveling voor anderen!

Veel liefsss
    Annick

• 12 Oktober 2009 - 05:53

Henk En Ellen:

Geweldig om te lezen hoe de Heer in alles voorziet! Wij hebben deze film ook gezien! Hij is hier in Nederland gewoon te koop in de evangelische boekenwinkels. Inderdaad een prachtige film!

• 28 Oktober 2009 - 18:27

Robin En Christian:

Super om te lezen, God is goed!
    Succes met alle klusjes nog, we blijven voor jullie bidden, en zullen contact houden!

Robin en Christian.

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.