Dankbaarheid - Reisverslag uit Saanich, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Dankbaarheid - Reisverslag uit Saanich, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Dankbaarheid

Door: Marco Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

06 Maart 2013 | Canada, Saanich

Hallo Holland,

Wij zijn jullie zooo dankbaar! Deze maaand hebben we 1172 euro aan giften van jullie mogen ontvangen. Omdat we niet weten wie all de gevers zijn todat we een kwartaal overzicht ontvangen, willen we op deze manier iedereen bedanken. We hebben een groot God!
Er is ook weer een nieuse nieuwsbrief gemaakt. deze wordt hopelijk volgende week in Nederland versprijd.

Nogmaals hartelijk dank voor uw hulp namens ons hele gezin.

Als u geen Nieuwsbrief heeft ontvangen voor 1 April, laat het ons dan even weten. Als u niet (meer) op onze lijst staat, laat het dan ook even weten. We willen u graag op de hooghte houden van de ontwikkelingen van ons gezin en het werk op het reservaat.

Veel liefs allemaal,

Marco, Margreet en Kinderen

marcofaasse@telus.net
www.goodnewsforfirstnations.com

Verslag uit: Canada, Saanich

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.