korte samenvatting - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marco Faasse - WaarBenJij.nu korte samenvatting - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

korte samenvatting

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marco

14 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

Vier jaar geleden verstonden Margreet en ik dat de Heer ons voorgoed in Canada wil hebben,
Wij vroegen om meer details, maar het enige wat we verstonden was Vancouver.
Drie jaar lang hadden we niet meer dan dat, totdat een jaar gelden we een pijn voelde in ons hart.
We ervaarden duidelijk dat de Heer ons riep voor de Indiaanse mensen in Vancouver.
Meteen wilde we onze koffers pakken, maar het was duidelijk nog niet de tijd.
18 februari jl. Margreets verjaardag, verstonden we tijdens het bidden dat het nu de tijd was om het land te gaan verspieden als een Caleb.

Zo, van 9 t/m 20 maart was ik in Vancouver. Hier werd duidelijk waarom we de pijn voelden, ik maakte kennis met grote problemen als drugs, misbruik, innerlijke pijn enz. Hier kwam dus de pijn vandaan.

Zie ook http://www.hiddenfromhistory.org

De tijd om te vertrekken voor emigratie is nu aangebroken.

Voor nu hebben we tevens nog een andere nood te delen, namelijk de grote nood onder Indiaanse jongeren.
Deze jongeren leven veelal totaal geïsoleerd waaronder veel op het eiland Ahousath
Velen van hen zijn verslaaft aan drugs en het snuiven van lijm en verf .
Van februari tot nu waren er 40 getelde zelfmoorden, waarvan de jongste 9 jaar.

Ons doel is een Zomer kamp te organiseren voor deze Native Youth die leven in Ahousath in Vancouver.

.Wilt u alstublieft luisteren met uw hart op welke wijze u hieraan kan meewerken .

Giften kunt u overmaken op Banknummer : 36.25.323.702
t.a.v. : Victory Outreach Kerk, Rotterdam, Outreach Canada

• 28 Juni 2005 - 17:54

Pa En Ma:

We zijn net terug van vakantie en hebben gelijk op je site gekeken.
    Heb je telefoonnr. maar wil je even emailen hoe laat ik moet bellen?
    Liefs pa en ma

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.