Zomer in Canada ! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Zomer in Canada ! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Zomer in Canada !

Door: Marco Faasse

Blijf op de hoogte en volg Marco

16 Mei 2006 | Canada, Ottawa

Joepie, ook hier is de zomer nu aangebroken.
Vancouver wordt ook wel RainCouver genoemd.
Nu is het wel gelijk erg warm hier.
We hebben het nog steeds erg naar ons zin hier!
Het is goed te weten dat je op de plek bent waar de Almachtige je wilt hebben.
We hebben onlangs twee Powows bezocht. Dit zijn een soort publieke wedstrijden waar verschillende Native's hun dansen laten zien. Er komen ook veel Natives naar toe. Wij zij met onze buuren geweest. Zij kennen bijna iedereen daar. Hun getuigenis kan ik emailen naar de gene die dit dit willen ontvangen.
De grootste Powow is de jaarlijkse Moederdag Powow in Vancouver.
Ruben was dit jaar op moederdag jarig, net zoals toen hij geboren was.
Leuk voor weer wat nieuwe foto's.
Ik ben nu bezig om te leren hoe je moet preken..ik heb nooit geweten dat er zoveel aan voorbeiding bij komt kijken.

Van 20 mei tot 4 juni zijn de pastors en de veel van de leiders uit de kerk voor hun outreach naar Urganda Afrika. We hebben 2 zondagen achter elkaar Nedrlandse sprekers in de kerk. Grappig ! Margreet en ik open en sluiten de deuren en ik zal het kantoor van de kerk bemannen. Best vreemt, om als blanke een Native kerk waar te nemen, maar ook een hele eer !
Groetjes, Margreet en Marco + Kids

• 16 Mei 2006 - 06:48

Henk En Ellen Van Zon:

Ruben van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Was de taart lekker? Heb je nog een stukje voor ons over?

Stuur maar op!

Groeten en zegen,
    Henk en Ellen van Zon

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.