sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw ... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw ... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw ...

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

20 November 2010 | Canada, Ottawa

Hallo Holland,

Even een fabeltje uit de wereld helpen...Het is niet altijd koud in heel Canada. Waar wij wonen hebben we mooie zomers en bijna Hollandse winters.
Behalve de sneeuw. We hebben hier vooral veel regen.

Dit jaar zal het we wel veel sneeuwen. Op weg naar de supermarkt heb ik even een paar hele mooie fotos gemaakt. Dit is nog maar het begin ze verwachten een meter of meer sneeuw deze winter.

Allen bedankt voor de verjaardagswensen voor Tim! Het heeft hem erg goed gedaan.

Jullie gaan donderdag sneeuw krijgen...krijg ik dan ook wat fotos uit Holland te zien ?

Zegen,

Marco

• 22 November 2010 - 10:05

Arleen:

Ik zal foto's sturen broer, maar denk dat hier niet erg veel zal vallen hoor, haha.

Liefs, Arleen

• 22 November 2010 - 12:26

Henk En Ellen:

Hallo lieve vrienden,

Dát ziet er gezellig uit! Leuk! Sneeuw!

Groeten en zegen!

• 22 November 2010 - 13:21

Jedidja:

wat een plaatje zeg, in de sneeuw.... dan is canada echt erg mooi.....
    leuke foto's;)
    en hoe gaat het met de tieners op het reservaat??

zegen jedidja

Verslag uit: Canada, Ottawa

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.