Lang geleden zeg ..... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Lang geleden zeg ..... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Lang geleden zeg .....

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

29 Mei 2011 | Canada, Ottawa

Hallo Joho Vrienden,

Hoe lang is het wel niet geleden dat ik een update via Joho heb gedaan ....
Juist...veel te lang .....

Maar hier ben ik dan weer. hopelijk hebben jullie wle persoonlijk emails met nieuwsbrieven en gebedsverzoeken gehad?

Afgelopen woensdag heb ik een heel bijzondere ontmoeting gehad met Jannie en Iris. We kennen hen nog van de begin tijd van de Levend Woord Gemeente.

Jannie herrinerde me aan JOHO...zodoende ben ik weer terug.
De laatste tijd heh ik veel spreekbeurten gedaan. Opzich wel mooi, maar ik hoop dat ik voor nu even bij mag komen.

We zijn gezegend met veel vrijwilligers. Weten jullie nog dat we er altijd voor heben gebeden? Nu hebben we zo'n 25 mensen met ons meewerken. Hopelijk kunnen we binnen deze groep snel leiders gaan vinden.


Nog 26 dagen en dan komt mijn moeder.
wat zal dat weer gezellig worden.Weer eens lekker hollands praten, eten en Senseo drinken ....

Ik heb gehoort dat de zendingsdag op 8 mei in LWG Rotterdam goed bezocht is. Bedankt aan iedereen die onze tafel heeft bezocht. Heeft er iemand een foto van de tafel?

We gaan nu weer werken aan een nieuwsbrief voor Juli. Deze zomer zit weer vol van activiteiten en fundraising acties met de jeugd.
Zaterdag a.s gaan we paintballen. Een kerk uit de omgeving laat onze jeugd met hun meegaan.

Veel zegen allemaal, Laat eens wat van je horen. Vinden we leuk :-)

Marco




  • 30 Mei 2011 - 07:13

    Nel Warner:

    hoi luitjes, hoe gaat het? leuk te horen dat jullie het goed gehad hebben met iris en janny. Ja als ze bij ons zijn hebben we het ook altijd gezellig met elkaar.
    En ze hebben echt een hart voor de oorspronkelijke bewoners van het land net als jullie. Ook wij hopen nog eens bij jullie langs te komen, even bij kletsen, nou luitjes groetjes en Gods onmisbare zegen gewenst van ons,

  • 30 Mei 2011 - 12:59

    Henk En Ellen:

    Goed om te horen! Leuk ook dat je moeder komt!

    Heel veel zegen!
    We staan achter jullie!

  • 30 Mei 2011 - 15:15

    Nicolet En Jan:

    Hoi Marco (en de rest van de familie),
    Wil jij ons jullie nieuwsbrief toemailen? Dan blijven we nog beter op de hoogte.
    Groet en zegen!
    Jan en Nicolet

  • 30 Mei 2011 - 20:34

    Jedidja:

    he marco en margreet.. zijn jannie en iris bij jullie geweesd dan?? zulke contacten kunnen inderdaad hee;l waardevol zijn.
    tof zeg, zo'n grote groep mensen om je heen je moeder die komt. geniet ervan.
    met mij gaat het ook goed.
    Gods zegen en heel veel doorzettingsvermogen. ZIjn hart klopt nog vele malen harden voor de natives als dat jullie hart voor hen klopt
    groetjes jedidja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 116945

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: