Verslag van mijn moeder .... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Verslag van mijn moeder .... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Verslag van mijn moeder ....

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

15 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,
Aan mijn tweede bezoek aan Canada heb ik nog meer vreugde beleefd. Kreeg wederom een hartelijk welkom van iedereen en heb dit keer af en toe geholpen op het Tsawout reserve, wat een vreugde op zich is. Bij het helpen bij de kinderspelletjes en het meemaken van de zondagschool heb ik nogmaals ervaren hoe Marco hier werk doet, wat hard nodig is en dat er nooit genoeg sponsors kunnen zijn, die hem helpen met dit werk, waar hij dag en nacht klaar voor staat. Het was heerlijk om weer bij mijn kinderen en kleinkinderen te zijn. En zij hebben met mij de nodige uitstapjes gemaakt.
Bij het afscheid van iedereen, ben ik verrast met een paar mooie presentjes, wat voor mij heel ontroerend was.
Zegen voor iedereen op de Tsawout en tot volgend jaar!!!
Ria.

  • 16 Juli 2011 - 09:11

    Henk En Ellen:

    Wat zult u trots zijn op Marco en Margreet en de kinderen! Een echt Gods gezin waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen! Het is een eer om ze persoonlijk te kennen!

  • 16 Juli 2011 - 09:56

    Jedidja:

    heerlijk dat u er geweesd ben voor de fam faassen.. vast weer een goede bemoediging om door te gaan!!
    groetjes jedidja

  • 16 Juli 2011 - 12:53

    Bert Zantingh:

    Hello Ria.
    Corrine and I are so very pleased that you were once again able to visit your family. At the same time we are sorry that we were not there to see you this time. We continue to uphold you in prayer and thank The Lord for Marco, Margreet, the boys and you.
    With Love,
    Bert & Corrine Zantingh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 3821
Totaal aantal bezoekers 116949

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: