Permanente Verblijfsvergunning. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Permanente Verblijfsvergunning. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Permanente Verblijfsvergunning.

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

08 December 2011 | Canada, Ottawa

Lieve Allemaal,

Allereerst onze hartelijke dank voor de eenorme bijdrage die we als Zendeling van de maand november van u mochten ontvangen.
Sinds de zomer zijn onze financien enorm gedaald. We mochten van u 1589 Euro ontvangen. Hartelijk Dank!

Wij kunnen u ook laten weten dat we nu officieel de permanente verblijf vergunning van de emigratie dienst hebben ontvangen. Dit betekend dat ons hele gezin nu voor onbepaalde tijd in Canada mag wonen en werken.

Over een aantal jaar kunnen we een Canadees Paspoort aanvragen, maar dat
is niet echt noodzakelijk.

Tim heeft al werk gevonden bij een Christelijke hulpeverlenings organisatie en had gisteren zijn eerste dag:

Voormijzelf moet ik heel goed kijken hoe ik het ga doen, het werk op het reservaat is eenorm intensief en soms is het zelfs te overweldigend. We bidden dat we een gezonde balance hierin kunnen vinden.

Vandaag kreeg ik weer een donatie van luiers, billendoekjes en baby melk. Vanochend kreeg ik het verzoek voor een nieuw kook toestel voor de handarbeid groep op het reservaat, vanmiddag vond ik er al een! Wat een zegen.

Vanaf 1 januari ben in officeel vertegenwordiger van Prayer Canada.
We gaan door heel Canada het bidden voor de reservaten en hun bestuurslieden (Chief and Counsel)promoten en gebedsgroepen opzetten.
1 timotheus 2:1,2

Paulus schrijft: Ik vermaan u dan allereerst smekingen,gebeden, voorbeden en dankzegging te don voor alle mensen, voor koningen en ale hooggplaatsten,opdat wij een stil en rustig leven mogen leiden in alle godsvrucht en waardigheid.

Ezechiël 22:30
Ik heb onder hen gezocht naar iemand, die een muur zou kunnen optrekken en voor Mijn aangezicht op de bres zou kunnen staan ten behoeve van het land, zodat Ik het niet zou verwoesten, …”

Tot zover een voor proefje, later meer!

Zegen, Fam. Faasse

• 09 December 2011 - 08:52

Henk Hempenius:

Hallo fam Faasse, Wat een geweldig bericht. God voorziet en weet wat jullie nodig hebben. Tim gefeliciteerd met je baan en voor Marco gelt, Beveel de Here uw werken dan zullen uw voornemens gelukken. Gods zegen op al jullie arbeid. Vriendengroet en zegen, Henk en Martha.

• 09 December 2011 - 09:12

Johan:

Hey vrienden,

van harte gefeliciteerd! Gods Rijke Zegen in alles!

Groet uit Gorinchem

• 09 December 2011 - 10:10

Selsa:

Dit is geweldig nieuws! Prijs God!
    Als Hij een deur opent kan niemand het sluiten. Gefeliciteerd met jullie verblijfs vergunning en ook Tim gefeliciteerd.
    Veel zegen !

• 09 December 2011 - 10:13

Arjan:

Prijs de Heer dat dit alles gelukt is Marco en dat jij zo tot zegen mag zijn!

• 09 December 2011 - 12:13

Kris:

Wow wow en nog eens wow.. Er zal vast een hele last van jullie afvallen nu jullie toch echt de permanente verblijfvergunning hebben gekregen! Wat GEWELDIG!

Dit zal echt een verandering brengen geloof ik.

• 09 December 2011 - 16:17

Henk En Ellen:

Wat geweldig om te lezen. Prijs de Here, want Hij is goed!

• 09 December 2011 - 19:24

Jenny:

I am so happy for you guys and know that God will provide for your every need in your new country.

Thank you Father, Jesus and the Holy Ghost.

• 16 December 2011 - 05:56

Jedidja:

wow zooo gaaf...dit is een zegen.. echt bijzonder.. ook wel apart gevoel zeker??
    nou zegen.. ik zit nu op me werk.. ga zo lekker me bedje in duiken
    liefs jedidja

• 16 December 2011 - 06:08

Marco Faasse:

Dank jullie wel voor alle lieve reackties. In het begin dringde het nog niet zo tot ons door. Maar het begin lanzaam te komen. welterusten Jedidja, slaap zacht hahah!

Verslag uit: Canada, Ottawa

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.