Wonen en Werken in Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu Wonen en Werken in Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marco Faasse - WaarBenJij.nu

Wonen en Werken in Canada

Door: Marco Faasse(Canada)

Blijf op de hoogte en volg Marco

28 Februari 2012 | Canada, Ottawa

Wow dat is lang geleden dat ik jullie wat hebt laten horen.

We zijn erg dankbaar voor jullie gebeden voor ons en voor de Native families op het reservaat.
Since we onze papieren hebben binnen gekregen is onze support ineens eenorm gedaald, met name in Canada. Er zat voor mij niets anders op dan tijdelijk werk te zoeken, maar voordat ik zocht had ik al een baan gekregen waar ik het nu naar mijn zin hebt. Mijn support is nog verder gedaald :-( Hierdoor moet ik eigelijk nog meer gaan werken wat bij mijn huidige werkgever op dit moment niet mogelijk is. Onze mini van kreeg ook weer reparaties waardoor we een auto moesten kopen.
Whaaaah wat geweldig om te weten dat het nu alleen maar God kan zijn die een verandering in de situatie kan brengen. We hebben erg veel wijsheid nodig en nog meer geloof. Ons hart gaat uit naar de mensen op het reservaat die onze hulp zo hart nodig hebben. We moeten ook de nieuwbrief maken, maar veel tijd hadden we de laatste tijd niet gehad. Willen jullie mee bidden voor onze hond Kassie, ze heeft
rare plekken op haar lippen wat de dierenarts verontrustend vindt.
We proberen even met zalf todat we geld hebben voor antibiaotica.

We houden van jullie!


Marco en Margreet






  • 29 Februari 2012 - 11:19

    Arleen:

    Kan je mij foto's sturen van de plekken van Kassie? xxx

  • 01 Maart 2012 - 11:55

    Henk En Ellen:

    Het is jammer dat mensen ineens niet meer geven, nu je werk hebt gevonden. Ze begrijpen niet dat je nu juist nog meer had kunnen doen. Toch geloven wij dat jullie het werk van de Heer doen en Hij zal blijven voorzien!

  • 01 Maart 2012 - 16:29

    Arjan:

    Hou vol hoor! Voor God is niets onmogelijk. Beschamend dat de steun aan jullie zo vermindert is, dat je niet eens een kuurtje voor je hond kunt kopen. Zelf kan ik niet meer geven, maar ik zou het graag doen! Weet wel dat ik heel vaak voor jullie bid!

  • 07 Maart 2012 - 09:24

    Henny (&Cees) :

    Hi Liefies, Hoe kleiner de 'poenpot'
    hoe kenbaarder onze Grote GOD !
    Recessies te over,
    we blijven een GOD-lover!
    Heb je een nood of een wens ?
    Zijn Almacht kent GEEN grens!
    Als Liefde-Herder blijft Hij leiden
    Telkens opnieuw naar grazige weiden.
    en Levende-Waterstromen,
    waar we elkander tegenkomen.
    SHALOM, SHALOM, SHALOM,
    Jij dappere held, jij vruchtbare boom!
    (man & vrouw!)

    met lieve groetjes en gebed,
    door Henny & Cees hier neergezet.

    KNUFFELS !!!

  • 07 Maart 2012 - 15:35

    Marco Faasse:

    Fijn die bemoedigemde en poetishe reacties! we houden van jullie! als het kon zouden we even bij allemaal langsgaan en een hug geven :-) We bidden ook voor jullie hoor, we lezen vaak over de crisis in Europa.Houd goede moed vrienden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Marco

We vertrokken om te leren van de indianen en te kijken hoe we ze kunnen helpen. Nu drie jaar later zijn we deel gaan worden van kerk voor op een reservaat in Saanichton. genaamd: Tsawout First Nations Indian Reserve Nr 2. Onze thuisgemeente is de Levend Woord Gemeente in Rotteram. Voorganger: Gerard de Groot. www.lwg.nl Onlanks hebben we een mobile home mogen kopen op het Tsarlip reservaat. Dit is zo'n 10 minuten van het Tsawout Reservaat vandaan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1109
Totaal aantal bezoekers 116843

Voorgaande reizen:

08 Maart 2010 - 01 Mei 2014

2010

24 Juni 2005 - 25 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: